Thursday, February 15, 2018

Kada sve izgubim


Prodala bih sve što imam,
ali već odavno rasprodaja ta je bila
iako još često iz duše si uzimam
još poneku ljubav što se zbila.

Još ponekad zatrepere breze
u mom udisaju koji vapi
za životom koji stvara veze
jer mi život u ljubavi hlapi.

Još ponekad želim ljudima reći
da je izobilje moje poput lave,
poput plamena na jednoj svijeći
kojima se neizmjeri slave,

da se nikad ne može izbrojiti.
I da duh i duša nose svaku put,
svako tijelo što se želi spojiti,
daleko od svijeta što je tako krut

da sve nastoji označiti, popisati.
Kad bismo si prebrojali dahe,
prestale bi odmah život udisati
naše duše nespretne i plahe.

Izobilje moje dolazi od Boga
koji stanuje u svemu što ljubim
i u stanicama tijela moga
istom kada sve izgubim,

kada lava čežnje moje sukne.
Tada dolazi do one čvrste veze
koja duši mojoj nikada ne pukne,
kojom tijelo zatreperi poput breze.
petak, 09.02.2018. 00:39

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts