Pravda
je u Isusu Kristu, Caritas i socijalno blagostanje.
Božji
putovi nisu naši putovi, Božje misli nisu naše misli.
Neće
biti uskrsnuće u vječni život onako kako mi to zamišljamo.
Bit
ćemo kao anđeli. Vladat će opća duhovnost i na tom temelju vječna
božanska ljubav, zajedništvo, posvećenje, pravednost i milosrđe.
Bit
će vršenje Božje volje, jednoga Boga čije tijelo ćemo vidjeti, u
oči ga gledati, lice mu vidjeti, ali Očevu volju slušati i to u
blaženstvima, sa starijim bratom Isusom, majkom Marijom, svima
svetima u jedinstvu Duha Svetoga.
Nećemo
biti Bogu nasuprot, bit ćemo svi u njemu, Svjetlu koje će nam
prosvijetljivati vječni život zauvijek. Tome nema kraja, niti za
Boga, a pogotovo ne za ljude. Čovjek ostaje čovjek, ali svetac
Božji, dionik božanske naravi, makar je ljudske naravi.
Čovjek
će shvatiti da nekada nije niti živio u pravom smislu te riječi,
nego da živi tek sada, nakon što je umro, uskrsnuo, prošao
Čistilište i postao sposoban za ulazak u Boga kompletno. Po čistoći
srca svoga i tako će brzo i rado svatko zaboraviti što su grijesi
njegovi bili.
Zaborav
će prekriti ogroman dio zemaljskoga života svakoga čovjeka, a sva
njegova postignuća u Duhu i vjeri doći će na svjetlo Isusovo, čak
i ono najneznatnije postignuće, čak i ono čega nikada čovjek nije
svjestan u zemaljskom životu.
Također,
svijest će se raširiti, jednako kao i osjetila u milijardama boja i
dubina, svjetla i nijansi. Čovjek će progledati, progovoriti,
prohodati, ali se i duhovno preporoditi i pokrenuti, lako kao pero.
Sposobnosti
komunikacije i spoznavanja će se razvijati u ljudima kao unutarnja
božanska mreža podataka i ljubavnih prosijavanja jer, bez ljubavi,
što bi to sve vrijedilo.
Ne
možemo se usporediti prije smrti i poslije smrti.
Jer
Bog je Bitak, Duša i Prisutnost u kojemu je svaki bitak, svaka duša.
Sve
što se događa, događa se u Gospodinu, ali Bog je odijelio svoje
svjetlo od moguće naše tame, bez neke neopravdane namjere, da
ostanemo u tami, nego da mi, koji smo bliže svjetlu, lakše
razaznajemo.
Ali
Bog u svakoj tami dobro vidi.
Jer
zajedništvo nije jednoumlje pa da smo svi u istom položaju, svatko
je jedinstven čovjek, posvećen za Boga i vječni život uskrsnuća,
jednom zauvijek.
Isusov
život, smrt, uskrsnuće i uzašašće je ono što nam pojašnjava i
prosvijetli Isusa kao Bitak koji ne ovisi ni o kome, ni o čemu.
Ljudski
bitak je prašina, ovisnički prah od onoga za što se prihvati.
Inače
nestaje u tami, u zemlji sjena.
Misterij
silaska Isusa i njegova Utjelovljenja, Rođenja i Uskrsnuća, sve je
to Bitak, vječni i jedini. To je naš Bog i Gospodin, naš stariji
brat po ljubavi i po Bitku i našim dušama.
Bitak
iznad svega, Isus Krist, od svoje rane u srcu iz kojega je potekla
božanska krv i voda, otvorio je gnijezdo za sve nas, ovisničku
prašinu, zločince, grešnike, nesretnike, smrtnike da se možemo
unutra skloniti i kojeg se možemo prihvatiti kako bismo slali poruke
svim slijepima kojim putem moraju ići.
Potrebno
je podijeliti svoj simbol vjere s ljudima:
Vjerujem
u jednoga Boga, Oca i Sina i Duha Svetoga u kojemu se slave Otac i
Sin i koji je radi nas i radi našega spasenja sišao s nebesa i
utjelovio se po Duhu Svetom od Marije Djevice i postao čovjekom, a
ostao pri tome pravi Bog, Osoba božanske i ljudske naravi i božanske
i ljudske volje, nepovezane, neodijeljene, nepomiješane, ali
čvrstoga bitka u Božjoj volji.
Mučen,
veoma ružno dočekali ga ljudi, mučen pod upraviteljem Poncijem
Pilatom, raspet na križu, umro definitivno teškom smrću, pokopan i
uskrsnuo nakon tri dana, Bitak je, dakle, postao prašina i smrtnik,
ali ostao Bitak, nerazdijeljiv, neuništiv, nezaveden, a to isto daje
i svetim ljudima koji vrše Božju volju.
Vjerujem
u Boga Duha Svetoga, Gospodina i Životvorca koji izlazi od Oca i
Sina,sve je to taj isti Bitak, koji govoraše po prorocima, koji se
zajedno s Ocem i Sinom skupa slavi i zajedno časti i u tome svome
zajedništvu časte se jedinstveno Marija i svi sveti, čak i
grešnici koji su se ispovjedili prije slavlja Euharistije, očistili
se od grijeha, uredili svoje savjesti i svoja bratska prijateljstva.
I,
konačno, Vjerujem u svetu Crkvu Katoličku, oproštenje grijeha,
uskrsnuće tijela i život vječni. To je taj Bitak na vremenitoj
zemlji koji nas ljubi i stvara, stvara i posvećuje, posvećuje i
ljubi.
To
vjerovanje koje izgovaramo je simbol kao znak koji jest ono što
predstavlja, znak Bitka koji jest Bitak, jedan i jedini i u kojemu je
sve stvoreno, osim tame, grijeha, zemlje sjena jer božanska tama
svjetlija je od ljudskoga svjetla.
Bitak
je u vremenu i u svijetu, na zemlji, ali nije odavde. Nije van
zemaljac već je stvoritelj univerzuma koji postoji oduvijek i
zauvijek i zove se Alfa i Omega. Bez nas Bitak bi postojao i živio,
a bez Bitka ništa od svega univerzuma se ne bi dogodilo, niti
prasak.
Tako
se Bitak nalazi u svemu stvorenome, i u pojedinačnom svakom bitku
koje nema uzrok postojanja u sebi samome kao što to Bitak, koji je
naš Bog Otac, ima.
To
je biti i imati, činiti, osjećati, živjeti puninom kakvu ne
možemo na zemlji niti zamisliti.
„Vjerujem
u Boga, Oca Svemogućega, Stvoritelja neba i zemlje, svega vidljivoga
i nevidljivoga, i u jednoga Gospodina Isusa Krista...”. To je
simbol Bitka, to je Bitak, to je naš Bog. Ovaj simbol je Bog po
Crkvi svojoj zapečatio 325. godine poslije Krista na Nicejskom
saboru.
Tu
se prije točno tisuću i sedam stotina godina ustvrdilo da je naš
brat,
Isus
Krist službeno za sve vjernike Bog i Gospodin.
„Ti
si Krist-Pomazanik, Sin Boga živoga” govorio je Petar, s naglaskom
na ono „živoga”, prisutnoga u svakoj pori našega prostora,
vremena i događaja.
Sve
što je Isus rekao – dogodilo se i još će se dogoditi.
Bitak
je temelj i srž postojanja, a za živu Osobu je božanski i vječan
odnos i relacija dok je za nas ljude moguće da u svojoj srži i u
svojem bitku svi s Kristom postanemo jedno.01.07.2025. 11:17
„Noć poodmače, dan se približi.Odložimo
dakle djela tame i zaodjenimo se oružjem svjetlosti.(Rim 13,12).”